درخواستکی از همه
"بسمه تعالی"
سلامکی به همه!
مدتی بود که دوستان می فرمودند، وبلاگ خیلی فعال نیست و جذابیتی نیز ندارد. حقیر نیز که دیدم چندان استعدادی در فعال کردن و صد البته در جذاب کردن وبلاگ و امثال این رسانک ها ندارم، فلذا در طی این مطلبک از همه ی شما عزیزان mouse در کف، که keyboard به زیر ید قدرتتان می باشد، درخواست می نمایم تا علاوه بر شرکت در این نهضتک وبلاگی، از سایر رفقا و رقبا و اطبّا و احبّا و قِس عَلی هذه الأفرادِ با سلیقه نیز دعوت کنید که ما را با حضور سبز و فعال خود یاری نموده، و تابستان را گرم تر از همیشه بسازید!
حقیر نیز به نوبه ی خویشتن، تمام تلاشک خویش را در این زمینه انجام می دهم، تا بلکه رضایت دوستان را به عنوان یک دوستک، و نه یک مدیرک مستعفی جلب نمایم. امید این دارم که بتوانم و بیم آن که...
با تشکرک از همه ی شما...
سید محمد موسوی
و در ادامه: راستی! از دوستان محترمی که اندر facebook فعالیتی کثیر دارند تقاضای ویژه ای دارم که به ما نشان دهند چگونه فعال کردن و دو صد البته جذاب کردن یک رسانک را.
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.