نتیجه ی نظرسنجی (میزان رضایت از امتحانات میان ترم)
"بسمه تعالی"
سلام علیکم...
این هم از نتیجه ی نظرسنجی اخیر:
فقط این نکته رو بگم که میانگین تمامی نظرات شد: ٥٩/٥٤
٢١ نفر هم شرکت کرده بودن.

این هم از نتیجه ی نظرسنجی اخیر:
فقط این نکته رو بگم که میانگین تمامی نظرات شد: ٥٩/٥٤
٢١ نفر هم شرکت کرده بودن.

و در ادامه: با تشکر از همگی!
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۱/۰۹/۱۱ ساعت 19:55 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.