نتیجه ی نظر سنجی (سخت ترین درس ترم 4)
"بسمه تعالی"
سلام و خسته نباشید!
با تشکر از شما دوستان که در این نظرسنجی شرکت کردید. بنابر نظرات شما دوستان، بلوک علوم تشریح 3، سخت ترین واحد درسی ترم 4 شناخته شد. امیدوارم که بتونیم این واحد سخت درسی و هم چنین سایر واحدها رو به خوبی پاس کنیم.
اینم از نتیجه ی نظرسنجی:

با تشکر از شما دوستان که در این نظرسنجی شرکت کردید. بنابر نظرات شما دوستان، بلوک علوم تشریح 3، سخت ترین واحد درسی ترم 4 شناخته شد. امیدوارم که بتونیم این واحد سخت درسی و هم چنین سایر واحدها رو به خوبی پاس کنیم.
اینم از نتیجه ی نظرسنجی:

و در ادمه: تعداد کل شرکت کنندگان عزیز، 19 نفر بود.
به قول دوستمون آقای آقاجری، "سر و گردن، سر و گردن می شکند!"
به قول دوستمون آقای آقاجری، "سر و گردن، سر و گردن می شکند!"
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۱۹ ساعت 21:0 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.