مردی از خویش برون آید و کاری بکند
"بسمه تعالی"
خطاب بنده فقط به آقایونِ محترمه!
چرا هیچ کس از شما نمیاد مسئولیتی قبول کنه؟!
مسئولیت ناپذیری و گریز از مسئولیت تا کِی؟!
از چی می ترسید؟!
یعنی حتماً باید...
وجداناً ضایع نیست خانما بیش تر از ما مسئولیت دارن؟!!
مثلاً خیرِ سرمون "مرد" هسیتما!! (یاد استاد "مرد" به خیر!!)
به هر حال باید یه فکری بکنید، وگرنه...
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۱/۱۲/۰۷ ساعت 21:0 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.