"بسمه تعالی"

خطاب بنده فقط به آقایونِ محترمه!

چرا هیچ کس از شما نمیاد مسئولیتی قبول کنه؟!

مسئولیت ناپذیری و گریز از مسئولیت تا کِی؟!

از چی می ترسید؟!

یعنی حتماً باید...

وجداناً ضایع نیست خانما بیش تر از ما مسئولیت دارن؟!!

مثلاً خیرِ سرمون "مرد" هسیتما!! (یاد استاد "مرد" به خیر!!)

به هر حال باید یه فکری بکنید، وگرنه...