مشهد...
"بسمه تعالی"
سلام!
به امید خدا، فردا راهیِ مشهد الرضا میشم. اگه قابل باشم، نائب الزیاره ی همتون خواهم بود إن شاء الله. حلالم کنید.
تا دیداری دوباره...
به امید خدا، فردا راهیِ مشهد الرضا میشم. اگه قابل باشم، نائب الزیاره ی همتون خواهم بود إن شاء الله. حلالم کنید.
تا دیداری دوباره...
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ساعت 22:42 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.