"بسمه تعالی"

     سلام!

     به امید خدا، فردا راهیِ مشهد الرضا میشم. اگه قابل باشم، نائب الزیاره ی همتون خواهم بود إن شاء الله. حلالم کنید.

     تا دیداری دوباره...