"بسمه تعالی"

     سلام!

     هنوز نمی دونم چرا تاریخ امتحانات رو به خاطر انتخابات بردن جلوتر! البته منظورم گروه علوم پزشکیه. آخه مثلاْ ما که قبلاْ هم توی اون بازه ی زمانی قدیم مشکلی با انتخابات نداشتیم. تو خونمون نشسته بودیم و درسمونو می خوندیم. اگه وقتش می رسید هم رای می دادیم. کجای این کار با انتخابات مشکلی داشت؟!

     چیه؟! لابد شما مسئولان محترم وزارت بهداشت و درمان ترسیدید یه فتنه ی دیگه درست بشه؟ نترسید. مردم ما باهوش تر از اونی هستن که از یک سوراخ دوبار گزیده بشن. گول حرفای اونا۱ رو نمی خورن. نگران نباشید.

     اصلاْ گیرم بازم یه عده غافل شدن و احساسات سر تا پای وجودشون رو فرا گرفت و دست به شورش و فریاد "تقلب" زدن. خب مشکلی نیست. توی هر تقویمی رو که نگاه کنید روزی به نام ۹ دی وجود داره...

     فتنه که همیشه هست و حالا حالاها نمیشه اونو ریشه کن کرد. شما بیا و بصیرت افزایی کن جان من! به جای تغییر تاریخ و این جور بازیا بیا تغییر موضوع درسی و تغییر روند آموزشی رو بذار دستور کار خودت.۲

     اگه هم کسی پیدا شد و از احساسات مردم ما سوء استفاده کرد و خواست اعتقاداتشون رو بدزده میدیم طبق دستور شرع ۴تا انگشت مبارکش رو ببُرن! لکن حتماْ توجه شدید دارید که انگشت شست باقی می مونه جهت استفاده از مُهر (استامپ!) در انتخابات و رای دادن! به هر حال دزدها و جیب بُرها هم به پای صندوق های رای می روند!!...

     به هر حال فقط خواستم بگم که امتحانات همون طور که می دونید برگشتن همون ۱ تیر! و از این تصمیمات و کارهای جوالب۳ دانشگاه ماست!

     و فقط خواستم بگم که دوستان با هم هماهنگ باشن که برا امتحانات میان ترم کمی همکاری کنن تا بهترین امتحانات میان ترم رو داشته باشیم.

     پیشاپیش متشکرم از همکاری خوبتون!


     و در ادامه: ۱. اونا دیگه!... منظورم رو متوجه میشی که؟!

                   ۲. ببخشید جسارت شد! باید می گفتم "خودتون"!!

                   ۳. جمعی مکسور نا مانوس از کلمه ی "جالب"!

                   ۴. مگه "۴" هم داشتیم تو متن؟!!