"بسمه تعالی"

سلام...

یه نفر از وبگردای ولگرد که از بچه های کلاسمون نبود، یه نظری تو وبلاگ گذاشت، که به قول رهبر (مد ظله):

"...خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف عرف بود."

به هر حال همیشه آدم بی فرهنگ - بلا نسبت شما دوستان محترم - همه جا هست.

یه عذرخواهی بابت اون مسأله که کمی پیش، پیش اومد بهتون بده کارم.

یه مقدار فضا رو امن تر کردم که ۲باره مشکلی پیش نیاد.

شب خوش!