یک نفس آرام...
"بسمه تعالی"
سلام...
یه نفر از وبگردای ولگرد که از بچه های کلاسمون نبود، یه نظری تو وبلاگ گذاشت، که به قول رهبر (مد ظله):
"...خلاف قانون، خلاف شرع و خلاف عرف بود."
به هر حال همیشه آدم بی فرهنگ - بلا نسبت شما دوستان محترم - همه جا هست.
یه عذرخواهی بابت اون مسأله که کمی پیش، پیش اومد بهتون بده کارم.
یه مقدار فضا رو امن تر کردم که ۲باره مشکلی پیش نیاد.
شب خوش!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ساعت 1:24 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.