"بسمه تعالی"
     سلام دوستان!

     گفتم که وبلاگ قراره تو تابستون وارد فاز جدیدی بشه. و همچنین از شما دعوت کردم که شما هم به همین مناسبت فعالیت خودتون رو توی وبلاگ بیشتر کنید (ماشالّا چقدر بیشتر شد!! اگه می دونستم، زودتر می گفتم! ;)).

     اولین تغییر وبلاگ، همین قالبه که امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه. چون واقعاً تغییر قالب وبلاگ، خیلی زمانبره! امیدوارم باهام همکاری کنید!

     به امید خدا، در آینده هم تغییرات بیشتری خواهیم داشت، البته با کمک و همکاری شما عزیزان.

     اگه صحبتی، نظری، پیشنهادی، چیزی داشتید، در خدمتیم. موفق باشید! :)