کمی بیشتر...
..."بسمه تعالی"...
سلام!
اول از همه عذرخواهی می کنم بابت چند روز نبودنم. همون طور که دوست عزیزمون گفت، یه مدت no internet access بودم و البته هنوز هم دسترسیم کامل نیست.
چندتا موضوع رو بیشتر تشریح کنم:
1. کمی سرم شلوغه، نمی رسم بعضی کارا رو زود به زود انجام بدم. برا همین تغییراتی که می خواستم برا وبلاگ انجام بدم، اون جوری که میخواستم صورت نگرفت و تغییرات کم کم رخ میدن.
2. میشه تو وبلاگ یه سری کارا رو تقسیم بندی کرد. مثلاً همین صندلی داغ. اگه کسی بتونه مسئولیت برگزاری صندلی داغ رو بر عهده بگیره، من حرفی ندارم. چون واقعاً نمی رسم این کار رو اون طور که شاستشه انجام بدم. بنابراین اگه کسی خواست، بهم خبر بده، (حتی الإمکان پیامکی، به دلیل وضع اینترنتیم!) تا این برنامه رو شروع کنیم.
3. موضوع مطلب "100 و پنج" هم که آقای معارفی فر گفتن، بحث جالبیه. دوستانی که مایلن، میتونن خاطرات خودشون رو در مورد کلاس 105 بنویسن، تا یه گالری از خاطرات کلاسمون رو جمع آوری کرده باشیم. مثلاً آقای معارفی هم میتونه مسئولیت این برنامه رو به عهده بگیره. اگه کسی خاطره ای داشت، یا خودش بنویسه، یا اگه به هر دلیلی نمی تونست خودش بنویسه، برای آقای معارفی بفرسته، تا ایشون به نام خودش، یا اگه نخواست اسمی ازش برده بشه، بدون نام تو وبلاگ نوشته بشه. البته این ایده ی اولیه بود؛ شما می تونید این ایده رو کامل کنید.
4. بحث انتخاب یه مدیر وبلاگ دوم از طرف خانما هم بحث خوبیه. به هر حال مدیر دوم (چه از خانما باشه چه از آقایون) میتونه یه گام بلند باشه تو مدیریت بهتر وبلاگ. من که نمی رسم همیشه به وبلاگ برسم، اما حتماً اون مدیر دوم میتونه جای خالی من رو پُر بکنه. اگه کسی از دوستان مایل بود و تواناییش رو داشت که تو مدیریت وبلاگ کمکم کنه، خیلی ممنون میشم بهم اطلاع بده (بازم تأکید کنم که حتی الإمکان پیامکی!) تا هر چه زودتر کار مدیریت رو با هم هماهنگ کنیم.
5. در مورد فیس بوک هم من کاره ای نیستم. هر کس که فیس بوک میره و میخواد به وبلاگ هم بیاد، هم آدرس وبلاگ رو داره، هم دسترسی به اینترنت! فقط کافیه یه سری بزنه. نیازی هم به اطلاع رسانی و کارت دعوت فرستادن نیست! البته میشه یه کار دیگه هم علاوه بر اون کرد که ارتباط وبلاگ و فیس بوک بیشتر بشه. مثلاً یه نفر که تو هر دو قسمت وارده، مطالب قشنگ اون طرف رو با اجازه ی نویسندش بیاد این طرف بنویسه، و بالعکس! (این طرف و اون طرف؟!) این طوری ارتباطات هم بیشتر میشه.
6. امیدوارم بتونم این مشکل اینترنت رو هر چه زودتر حل کنم تا بتونم بیشتر بیام وبلاگ. موفق باشید.
اول از همه عذرخواهی می کنم بابت چند روز نبودنم. همون طور که دوست عزیزمون گفت، یه مدت no internet access بودم و البته هنوز هم دسترسیم کامل نیست.
چندتا موضوع رو بیشتر تشریح کنم:
1. کمی سرم شلوغه، نمی رسم بعضی کارا رو زود به زود انجام بدم. برا همین تغییراتی که می خواستم برا وبلاگ انجام بدم، اون جوری که میخواستم صورت نگرفت و تغییرات کم کم رخ میدن.
2. میشه تو وبلاگ یه سری کارا رو تقسیم بندی کرد. مثلاً همین صندلی داغ. اگه کسی بتونه مسئولیت برگزاری صندلی داغ رو بر عهده بگیره، من حرفی ندارم. چون واقعاً نمی رسم این کار رو اون طور که شاستشه انجام بدم. بنابراین اگه کسی خواست، بهم خبر بده، (حتی الإمکان پیامکی، به دلیل وضع اینترنتیم!) تا این برنامه رو شروع کنیم.
3. موضوع مطلب "100 و پنج" هم که آقای معارفی فر گفتن، بحث جالبیه. دوستانی که مایلن، میتونن خاطرات خودشون رو در مورد کلاس 105 بنویسن، تا یه گالری از خاطرات کلاسمون رو جمع آوری کرده باشیم. مثلاً آقای معارفی هم میتونه مسئولیت این برنامه رو به عهده بگیره. اگه کسی خاطره ای داشت، یا خودش بنویسه، یا اگه به هر دلیلی نمی تونست خودش بنویسه، برای آقای معارفی بفرسته، تا ایشون به نام خودش، یا اگه نخواست اسمی ازش برده بشه، بدون نام تو وبلاگ نوشته بشه. البته این ایده ی اولیه بود؛ شما می تونید این ایده رو کامل کنید.
4. بحث انتخاب یه مدیر وبلاگ دوم از طرف خانما هم بحث خوبیه. به هر حال مدیر دوم (چه از خانما باشه چه از آقایون) میتونه یه گام بلند باشه تو مدیریت بهتر وبلاگ. من که نمی رسم همیشه به وبلاگ برسم، اما حتماً اون مدیر دوم میتونه جای خالی من رو پُر بکنه. اگه کسی از دوستان مایل بود و تواناییش رو داشت که تو مدیریت وبلاگ کمکم کنه، خیلی ممنون میشم بهم اطلاع بده (بازم تأکید کنم که حتی الإمکان پیامکی!) تا هر چه زودتر کار مدیریت رو با هم هماهنگ کنیم.
5. در مورد فیس بوک هم من کاره ای نیستم. هر کس که فیس بوک میره و میخواد به وبلاگ هم بیاد، هم آدرس وبلاگ رو داره، هم دسترسی به اینترنت! فقط کافیه یه سری بزنه. نیازی هم به اطلاع رسانی و کارت دعوت فرستادن نیست! البته میشه یه کار دیگه هم علاوه بر اون کرد که ارتباط وبلاگ و فیس بوک بیشتر بشه. مثلاً یه نفر که تو هر دو قسمت وارده، مطالب قشنگ اون طرف رو با اجازه ی نویسندش بیاد این طرف بنویسه، و بالعکس! (این طرف و اون طرف؟!) این طوری ارتباطات هم بیشتر میشه.
6. امیدوارم بتونم این مشکل اینترنت رو هر چه زودتر حل کنم تا بتونم بیشتر بیام وبلاگ. موفق باشید.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ ساعت 19:39 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.