...\"بسمه تعالی"/...

     سلام علیکم.

     همون طور که متوجه شدید، وبلاگ رو تغییراتی دادم، تا به مناسبت عید سعید فطر، یه خونه تکونیِ عیدانه هم داشته باشیم!

     تغییراتی که در قالب داده شده، به عنوان ساده تر کردن، زیباتر کردن و استفاده ی بیشتر از وبلاگه. مثلاً اضافه کردن عکس نویسنده و هم چنین عکس مطلب به جای متن، اضافه کردن قابلیت ستاره دار کردن (امتیاز دادن) مطالب، تغییرات ظاهری وبلاگ، تغییراتی در جهت افزایش سرعت بارگزاری وبلاگ،...

     البته هنوز امکانات و تغییرات دیگه ای هم باید داده بشه، که بازم زمان میبره و امیدوارم بتونم از این چیزی که هست بهترش کنم. اگه نظری، ایده ای، پیشنهادی، چیزی داشتید، حتماً بگید که تو وبلاگ اثر بدیم.

     در مورد عکس نویسنده ها، لازمه بگم که اگه کسی میخواد عکسی برای خودش انتخاب کنه که مطالب به جای اینکه فقط با اسمش نوشته بشن، با عکس (Avatar) خودش هم ثبت بشن که هم ساده تره، هم قشنگ تر و هم به روزتر، می تونه عکس مورد نظرشو آپلود کنه، بعد برامون بفرسته (یا به ایمیل وبلاگ: pezeshkane90@yahoo.com یا به صورت یه نظر خصوصی به یکی از مطالبی که من نوشتم). در اولین فرصت عکس مورد نظر جایگزین میشه.

     در مورد قابلیت ستاره دار کردن مطالب هم که خودتون می دونید و لازم به توضیح نیست. فقط یادآور بشم که دوستان علاوه بر نظردادن به مطالب، از این به بعد میتونن به مطالب امتیاز بدن، که این هم خودش یه قابلیت دیگس که به نظر شما بیش از پیش احترام گذاشته باشیم.

     امیدوارم این تغییرات مورد پسند شما دوستان واقع بشه.

     موفق باشید.