تقدیر مقام معظم رهبری از بسکتبالیست ها
پيام تشكر از تيم ملی بسكتبال در پی قهرمانی آسیا
در پی قهرمانی تیم ملی بسكتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از تیم ملی بسكتبال كشورمان تشكر كردند.متن پیام حضرت آیتالله خامنهای به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از تیم ملی بسكتبال بخاطر پیروزیای كه مایهی خرسندی مردم عزیزمان شد تشكر میكنم.
سیدعلی خامنهای
۲۰ مردادماه ۱۳۹۲
و در ادامه: منم تبریک میگم!
منبع: khamenei.ir
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت 8:47 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.