پیشواز روز پزشک
"بسمـه تعالـی"
سلام!
همون طور که می دونید، جمعه ی هفته ی آینده 1 شهریور، روز پزشکه. بنابراین میخوام به همین مناسبت خوب، از شما دعوت کنم تا هر کسی که می تونه، برای روز پزشک یه مطلب قشنگ آماده کنه، که روز پزشکمون بشه پُر از مطالب قشنگ!
میخوام ببینم چقدر آماده اید و چقدر به این روز علاقه دارید. نا امیدمون نکنید! نذارید بگن بچه های پزشکی مهر 90 بی بخارن! من که از همین الآن شروع می کنم که یکی دوتا مطلب خوب برا اون روز آماده کنم؛ شما هم دست بجنبید! ببینم چه می کنید! دیگه سالی یه مطلب نوشتن کلاس گذاشتن نداره که بگید وقت نمی کنیم! هیچ عذری هم پذیرفته نیست!
اگه نویسنده اید، که هیچی؛ اما اگه نویسنده نیستید دو راه دارید؛ 1. نویسنده بشید. (راه قشنگ تر!) 2. مطالبتون رو به ایمیل وبلاگ (Pezseshkane90@yahoo.com) بفرستید؛ همون طور که مطالب 105 رو می فرستید (!).
See you soon!...
اگه نویسنده اید، که هیچی؛ اما اگه نویسنده نیستید دو راه دارید؛ 1. نویسنده بشید. (راه قشنگ تر!) 2. مطالبتون رو به ایمیل وبلاگ (Pezseshkane90@yahoo.com) بفرستید؛ همون طور که مطالب 105 رو می فرستید (!).
See you soon!...
و در ادامه: در دلم غیر از "تو" باور کن کسی ساکن نشد *** این دل و این دشنه، شک داری بیا تشریح کن!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت 9:24 توسط سید محمد موسوی
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.