...
فردا
شروع ترم جدید...
ترمی که نمی دونی کجا خواهی بود؟ اهواز می مانی یا نه ... :(
***
برای همه اتفاقای خوب در ترم جدید آرزو می کنم.
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت 2:57 توسط مینا پولادوند
|
این وبلاگ، این خانه، متعلق به یکایک دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهـواز ورودی مهر ۹۰ می باشد.